اجاره ماشین از مجموعه های ماشین سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین از مجموعه های ماشین سفرآلامو

 

انتخاب از اتومبیل های لوکس خواهد شد در هتل پارک هایت، که در آن مهمان می توانید وسایل نقلیه از طریق دربان هتل اجاره ماشین  واقع شده است.

مجموعه ماشین عجیب و غریب خواهد شد AIL Autovermietung AG (AIL)، های franchisee-شرکت نوع مارک برای سوئیس با توجه به شرکت عمل،. AIL یک شرکت مدیریت ناوگان و نمایندگی که تماس بیش از 80 سال قدمت است.

در سال 2014، شروع به کار کرد AIL نام تجاری شرکت تنها با 20 کرایه ماشین . این در حال حاضر یک ناوگان از بیش از 800 دستگاه خودرو و 10 شعبه با مکان های فرودگاه در زوریخ، ژنو، و Basel.

“راه اندازی شرکت مجموعه های خودرو عجیب و غریب در سوئیس به عهد به همکاری موثر شرکت است، گفت:” استفان باومن، مدیر عامل AIL / اینترپرایس سوئیس. “این بالا پایان خدمات اجاره می تواند هر جای دیگری در شهرستان یافت می شود. این نه تنها به مشتریان سوئیس که لذت بردن از رنت ماشین  ارزش بالا در دسترس است، اما به هر مشتری به دنبال یک تجربه لوکس در مرکز زوریخ. ”

افتتاح شعبه زوریخ شدن در آنچه یک دوره توسعه سریع برای شرکت مجموعه های خودرو عجیب و غریب بوده است. در شش ماه گذشته، عجیب و غریب مجموعه اجاره خودرو یک شاخه در فرودگاه هیترو لندن و هفت مکان در شمال امریکا با توجه به شرکت باز کرده است.

“سوئیس خانه را به تعداد زیادی از شرکت های چند ملیتی و بانک ها است، در حالی که محیط زیست طبیعی منظره و شهرستانها جهان وطنی آن یک مقصد مهم اوقات فراغت را، و همچنین، گفت:” پیتر اسمیت، شرکت معاون رئيس جمهور از امتیاز جهانی است. “گسترش شرکت نوع عجیب و غریب مجموعه خودرو در زوریخ نشان می دهد که موفقیت تلاش های ما را به رشد نام تجاری شرکت، ارائه فرصت و پشتیبانی به شرکای فرانشیز ما، و همچنان به ارائه خدمات سطح بالا به مشتریان.”





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: